RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA

"

Khamis, 11 April 2013

KITA DUDUK GOMBAK DENGAN AMAN DAN SELAMAT. HARAP DIA TAK JADI BERTANDING. TAKUT NANTI BALA MENDAPAT BILA DIA DAPAT MANDAT.


Umi Hafilda tawar diri bertanding lawan Anwar Ibrahim... wakaka

PETALING JAYA: pengkritik lantang PKR Ummi Hafilda Ali bersedia untuk bertanding dalam pilihan raya di bawah Barisan Nasional selagi parti pemerintah memberi laluan kepada beliau untuk bertanding menentang "dua pengkhianat negara" - Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dan abangnya, Timbalan Presiden PKR Azmin Ali.

"Jika diberi peluang, saya ingin menentang kedua-dua mereka sahaja. Saya tidak berminat dengan yang lain kerana matlamat saya bukan untuk menjadi pemimpin tetapi untuk memusnahkan pengkhianat, "beliau dipetik sebagai berkata oleh Utusan Malaysia.

"Ini adalah negara saya dan saya tidak mahu pengkhianat bangsa untuk memburuk-burukkan Malaysia walaupun orang itu adalah daging saya sendiri dan darah," kata Ummi Hafilda merujuk kepada Azmin

Ummi Hafilda menjadi terkenal apabila dia menjadi saksi pendakwaan dalam perbicaraan kes liwat Anwar yang pertama pada tahun 1998. Beliau adalah seorang ahli Umno yang telah tidak henti-henti dalam kempen terhadap Anwar, Azmin dan PKR

Klik SINI untuk sambung baca.

Tiada ulasan: