RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA

"

Rabu, 10 April 2013

PAK AJI, KEDAI KOPI DAN UMPAT

Macam dah serasi dengan geng baru ni. Gara-gara kene racun ngan abang ipar, terbeli jugak sebatang raket dan sepasang kasut yang agak sesuailah ngan badminton ni. So sekarang ni join plak ngan geng badminton. Bagus skit la untuk kesihatan dan minda. So ada jugak geng sekampung yang sememangnye dah lama join cuma aku jer baru nak melekat.

Dalam geng-geng sekampung ni adalah yang abang-abang, ustaz, pak-pak aji dan yang sebaya ngan aku main badminton. Kebetulan pulak ada kedai tomyam untuk melepak kat situ dekat ngan court badminton tu. So apalagi kira meriah la ngan kaki warong buat kedai kopi diorang.

Masuk topik kita plak. Selesai aku main tadi lepas 2 set. Memang la berpeluh. Itu aku tak kisah. Memang aku berpeluh sampe basah semua sekali termasuk selur kecik. Tapi dah jadi cerita umpatan dikalangan pak-pak aji warung kopi. So aku tak berapa seronok nak mendengar. Patut la semalam ada satu brader semalam diorang ajak melepak kat kedai tu. Dia kata malas nak lepak (join) nanti ngumpat. Ingatkan main-main jer cakap. Rupa-rupanya bila terdengar tadi masa aku nak gi lepak sama tu memang betul. So, aku ambil keputusan tak payah lepak dan aku layan geng-geng aku yang main badminton lagi bagus. Kalu tak comfirm subahat dapat saham yang sikit-sikit tu.

Tak guna la ada pangkat Haji, Ustaz tapi mulut dok mengata...

Tiada ulasan: