RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA

"

Jumaat, 23 November 2012

PENJANAAN KEUNTUNGAN USD100 SETIAP HARI MELALUI PERKHIDMATAN PELABURAN EMAS



Tahukah anda tentang pelaburan emas yang sering diperkatakan umum oleh masyarakat. Ramai yang berpendapat positif tentang pelaburan emas ini kerana pelaburan yang betul memang menguntungkan, akan tetapi malangnya terdapat juga golongan yang berfikiran negatif. Bukan disebabkan pemikiran mereka tetapi pengalaman mereka yang pernah ditipu dengan 1001 cara oleh pihak-pihak tertentu dan segelintir manusia yang menyalahgunakan benda yang menguntungkan ini untuk kepentingan diri sendiri.

Cuba fikir sejenak sebelum anda membuat pelaburan tentang latar belakang syarikat sebelum anda melabur bak kata orang selidiklah sebelum duit hangus…

Market Trend
Di sini Harvest Reliance Consultancy Sdn Bhd. telah mengeluarkan undang-undang baru untuk mengukuhkan kepercayaan para pelabur yang berminat (tapi risau duit kena tipu dengan pihak-pihak tertentu). Diantaranya:

-Client boleh mencuba market selama seminggu, ,jika tidak berpuas hati client / pelabur boleh menutup akaun dan ambil balik modal dan profit tanpa sebarang caj sampingan.
-Segala agreement, surat hitam dan putih serta semua berkenaan profil kompeni termasuklah status syarikat-syarikat yang di blacklist oleh pihak bank Negara.
-Proses melalui panel bank syarikat kami iaitu Ambank.
-Sistem yang dikendalikan oleh pihak consultant, pelabur juga berhak untuk melihat naik turun harga pasaran, untung /rugi pelabur, pelabur mempunyai password sendiri dan boleh buka dimana-mana sekalipun pihak pelabur berada.
-dan juga tiada apa-apa kontrak, pelabur boleh menutup akaun pada bila-bila masa yang anda inginkan.

Jika berminat, sila hubungi saya (MUHAMMAD BIN MOHD YUSOFF) atau email saya untuk mengetahui lebih lanjut bagaimana cara untuk anda gandakan wang anda… Saya disini sekadar membantu dan juga berkerja untuk mencari rezeki yang halal... 'INSYA ALLAH…'

h/p :- 013 - 397 2255

Tiada ulasan: