RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA

"

Selasa, 20 Mac 2012

Design

Assalamualaikum......

Kali ini saya nak bercerita sedikit dengan kawan2 yang ada. Apa yang saya nk sebutkan di sini ada berkaitan dengan lakaran (design) pada sesuatu rumah, bangsal, surau, masjid, bangunan atau pun kerusi kerana perekacipta yang ada kini kebanyakannya tidak mengambil berat tentang unsur-unsur yang ada pada ciptaan mereka.

Hal-hal ini secara tidak sedar telah menular dalam masyarakat dan kebanyakan akan berkata secara tidak sengaja. Simbol2 seperti salib, anti christ, freemason dan macam2 lagi perlu diketepikan.

Seakan2 lambang anti christ

Terbaru yang saya ternampak simbol anti christ ini pada bangunan Pusat Bekalan Polis PULAPOL (lihat melalui Hiway Duke). hampir keseluruhan bahagian tingkapnya dipenuhi lambang ini yang diperbuat daripada aluminium.Apakah faktor ini tidak diambil kira semasa pembinaannya?

Adalah lebih baik jika kita melihat diri kita dahulu dengan menilai setiap sudut rumah kita atau barang2 yang ada dalam rumah kita supaya simbol2 yang saya jelaskan di atas tadi dapat disorokkan, dibuang dan dilupuskan terus daripada penglihatan kita. Wassalam

Tiada ulasan: