RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA

"

Khamis, 28 Mac 2013

CERITA PAGI TADI...

8.05 - 8.15 am.

Semasa on the way g antar isteri ke tempat kijenya, atas flying over simpang nak ke Sentul. Ada beberapa buah motosikal dok parking tepi jalan. Ingat kan motosikal diorang ni ada problem ker apa. Rupa-rupanya depa tengah mengutip duit-duit kertas yang berterabur tgh jalan dan ada jugak yang berterbangan. Aku cuba-cuba gak toleh-toleh kiri dan kanan kot-kot ada lori duit terbalik ke. Takde la pulak. Ada Kalu aku rasa ramai yang tak g kije arini.


8.25 - 8.45 am.

Lepas antar isteri, tetap lalu DUKE jugak cuma arah berbeza. Memang aku dah nampak masa nak antar isteri aku tadi. Ada road block kat laluan motosikal by Polis trafik. Cuma yang tak syok tu pagi sangat. Kedua banyak pulak motosikal yang patah lawan arah. Haramjadah la diorang coz menyusahkan idup aku la plak nak kene elak dari berlaga. Aku memang complete, so takde hal punya. Diorang la kalu bercerita gah. Bukan main berani. bila dah terkena camtu mula la cam tikus nampak manusia.


9.10 - 9.15 am.

Aku nak g kije. Tengah2 on the way. Tempat yang duit tadi ada sebiji motosikal dengan 2 orang mamat yang sememangnya aku tak pernah kenal. Dok meninjau-ninjau kat tepi hiway dan seorang lagi sanggup melintas hiway sedang mencari sesuatu. Aku rasa pagi tadi duit yang bersepah tu diorang punya la kot. Aku maleh nak berenti coz takut jadi menda lain la plak.

Ok 9.30 am aku sampe kat mamak pekene tose dulu coz perut lapar & jam 10am masuk ofis. Nanti kalu ada lagi cerita, aku akan  ceritakan... Assalamuallaikum...

Tiada ulasan: