RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA

"

Rabu, 26 Disember 2012

KEMPEN AMALAN DAN PEMAKANAN SUNNAH




Zaitun adalah tumbuhan yang beriklim Mediterranean kaya dengan vitamin A, B1, B2, C, D, E, K, dan Zat Besi. Itali dan Sepanyol adalah negara pengeluar minyak zaitun terbesar di dunia namun 40% daripadanya adalah berasal daripada Syiria. Kebaikan atau khasiat:
Kapsul Zaitun
  • mengurangkan kadar kolestrol
  • menghindari msalah penyakit kardiovaskular dan Arteriosclerosis ( penyempitan berlaku di saluran darah akibat oleh pengumpulan lemak)
  • mengelak pembentukan batu hempedu
  • membantu penghadaman dan mengurangkan ulser perut
  • Antioksidan dan antikanser
  • membantu meningkatkan metabolisma badan, pertumbuhan tulang dan tubuh yang baik
  • menstabilkan asid lemak
Lagi info mengenai Kapsul Zaitun klik Sini
Kapsul Habbatus Sauda
Habbatussauda ialah sejenis tumbuhan yang terdapat di kawasan Mediterranean dan kawasan gurun.Nama saintifik atau biologinya ialah NIGELLA SATIVA. Bahasa biasa ia dikenali sebagai The Black Seed, Black Cumin ,Jintan hitam, Habbah Brakah .
Tanaman Habbatussauda seperti segitiga dengan ketinggian 35-50 cm.Bercabang dan melingkar pada bahagian atas Memiliki dedaun dan bunga warna putih kebiruan. Biji hitamnya agak kuat baunya.Menyengat hidung .Namun biji hitam ini menganduingi pelbagai zat yang sangat diperlukan tubuh manusia.Ia mampu melawan serta mengusir virus.Lantas mempertahankan tubuh daripada serangan penyakit.

Lagi info mengenai Habbatus Sauda Kehebatannya hasil penemuan Ibnu Sina klik Sini

Olive Lotion
Olive Lotion adalah gabungan di antara minyak zaitun asli dan juga ektrak wangian semulajadi. Minyak zaitun sememangnya kaya dengan vitamin E yang mampu memberikan kelembapan dan kesan yang baik kepada kulit dan rambut anda . Lavender Rosemary versi wangian yang dirumus khas untuk memberikan anda kesegaran setelah anda menggunakannya. Pastikan Olive lotion sentiasa bersama anda. Gunakan produk yang berasaskan amalan dan pemakanan sunnah untuk memberikan anda kesegaran yang sebenar.

Lagi Info mengenai Olive Lotion klik Sini


Sebarang pertanyaan dan tempahan sila email ke :-> 

muhammademwai@gmail.com

Harga sama seperti tertera pada poster di atas dan tidak termasuk caj penghantaran. Harap maklum.