RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA

"

Jumaat, 14 Disember 2012

ULASAN MAHARAJA LAWAK MEGA MINGGU KE-5 (PANDANGAN PERIBADI)


Shiro - Menjadi lawak dan muzikalnya cuma ada kekurangan sikit.

Boboi - Kalu nak masuk pertandingan nyanyian boleh la coz lawak pun sikit sangat.

Sabun - Nyanyian memang kantoi dan lawaknya langsung tak menyengat.

The Bandung Jokers - Starting bagus, makin lama jadi bosan.

R2- Makin pandai nak melawak masih ada banyak kekurangan

Jozan - Makin kureng dah tak best.

SayWho - Lawak? Dah pandai kecek kelate. bereh! bereh! "Kamu Gila..."

Jambu - Jalan cerita ada, lawak jadi, boleh dikatakan best walaupun bukan favourite aku.

Dari segi pemilihan lagu untuk semua kumpulan terbaik cuma lawak-lawak yang dibuat seolah-olah punch line tak berapa nak sampai. Puas aku dok memahamkan lawak-lawak diorg ni, cuma buat aku mampu tersenyum sahaja. Ada 2 - 3 kumpulan yang buat aku gelak. Ini ikhlas tau, bukan suke-suke je gelak coz dari mule Raja Lawak sampai MLM 2012 ni aku dok nengok. Minggu ke-5 menunjukkan bakat nyanyian semata-mata. Yang dah lama dok melawak pun makin merosot (team favourite tu).

Ini hanya pendapat aku... mungkin ada peminat-peminat kumpulan tertentu tak puas hati dengan ulasan ini, maaf cakap la ye dan sekali lagi saya ulang ini hanya pandangan peribadi saya sahaja. Harap maklum.

Tiada ulasan: